Doom Patrol Sezonul 3 Episoade Recenzie: Death, Dancing and Detectivs

Finalul sezonului 2 al Doom Patrol nu a fost o finală adecvată, deși s -a încheiat pe o faleză substanțială. Deci, episoadele de premieră pentru Doom Patrol Sezonul 3 sunt atât finale, cât și ceva nou. Primul episod se ridică chiar acolo unde finalul a plecat. Nu sunt sigur dacă acesta este finalul, deoarece ar fi fost că Covid-19 nu a încheiat producția devreme. Cu toate acestea, se simte că ar putea fi foarte. Într -un fel, rezoluția Cliffhanger poate enerva unii oameni. Cu toate acestea, acesta nu a fost niciodată un spectacol tipic de supereroi sau benzi desenate. De asemenea, obținem un pilot din spate pentru noua serie HBO DC, Dead Boy Detectivs. Există destul de multă moarte în episoadele din sezonul 3, chiar și pentru Doom Patrol. Adevărul este spus, seria începe cu o notă foarte jos.

Doom Patrol Sezonul 1 a fost o încântare pură. Au făcut adaptări destul de simple ale poveștilor comice care au dus la o mare confruntare. Chiar înainte ca pandemia să reducă producția scurtă, sezonul 2 a fost mult mai puțin concentrat. Ei intră în poveștile disparate ale traumelor individuale ale patrulei titulare. Cu toate acestea, la fel ca fiecare episod de la începutul emisiunii, principiul de conducere final al emisiunii este că aceste personaje continuă.

De asemenea, se pare că un membru al distribuției obișnuite ar fi părăsit seria, dar să spunem cine ar fi un teritoriu spoiler. Dacă nu ați urmărit încă premiera sezonului Doom Patrol, primele 3 episoade spun o poveste completă (în mare parte). Am rămas cu grupul de bază care se confruntă cu un viitor care este, în sfârșit, al lor. Ceea ce va face pentru un sezon foarte interesant, mai ales că venind dadaistii.

X

Mario Kart DLC Gold Rush.mp4

0 secunde de 12 minute, 40 de secunde

Trăi
00:00
12:40
12:40

Spoilers pentru episoadele de premieră din Doom Patrol Sezonul 3 de urmat.

Posibilități Patrulă prezintă drama sezonului 2

Imagine de Bob Mahoney prin Hbomax

Primul episod este, practic, finala celui de -al doilea sezon al Doom Patrol. Spectacolul dovedește că nu este un tipic de pelerină și echipele tale, prin faptul că nu ne oferă un Royale de luptă. Mai degrabă, Dorothy Spinner a lui Abi Monterey îi oferă o discuție pupa. Deoarece are o putere vagă, dar asemănătoare cu Dumnezeu, ei sunt capabili să călătorească înapoi pe planetă pe care am vizitat-o ​​în „Patrulă spațială”, astfel încât ea și Candlemaker să poată fi din nou prieteni. Deși nu vedem acest lucru amiabil și rezolvarea conflictelor pentru pacienți, vedem rezultatul. Cu toate acestea, nu a fost suficient pentru a salva șeful lui Timothy Dalton, Niles Caulder. Zvonul face ca Dalton să nu dorească să se întoarcă din sezonul 3 din motive neplăcute. Deci, în timp ce apare, se simte ca și cum moartea șefului va rămâne, cel puțin deocamdată.

Adevărata rezoluție a poveștii pentru sezonul 2 a fost, ca de obicei, în călătoriile emoționale ale personajelor. Cel mai precis, Jane -ul lui Diane Guerrero, care încă se confruntă cu răul care încă îi infectează sufletul. Acest lucru culminează în total (sau cel puțin majoritatea) personalităților care lucrează împreună pentru a -și salva corpul. Rita Farr de la April Bowlby își aruncă întoarcerea pe scenă și dezvăluie că este „Blob Lady” pe care se bazează piesa. Larry Trainor (interpretat de Matthew Zuk și Matt Bomer) este de acord să părăsească Doom Manor și să meargă în spațiu, probabil, îndreptându -se spre planetă sau dimensiunea din care provine spiritul negativ.

Cyborg și Cliff Steele al lui Jovian Wade (interpretate de Riley Shanahan și Brendan Fraser) găsesc mai puțin închidere cu poveștile lor. Cu toate acestea, ambele vor juca un rol important în Doom Patrol Sezonul 3.

Episoadele de patrulare a lui Vacay și Dead Patrol Kickstart Viitorul Patrulei Doom în sezonul 3

Imagine de Bob Mahoney prin Hbomax

Următoarele două episoade prezintă gașca care pleacă în vacanță și se ucidă. Acestea sunt scoase de Billy Boyd într-un rol hilar ca un extraterestru cu piele roșie. (Este Doom Patrol!) Dorothy se întoarce de la îngroparea tatălui ei pentru a o găsi pe Larry înnebunită de durere pentru pierderea prietenilor lor. Astfel, ea solicită ajutorul agenției de detectivi de băieți morți, formată din trei copii, dintre care doi sunt fantome. La fel ca în ultimul episod din Titans, aruncăm o privire asupra vieții de apoi. (Și există o anumită consistență vizuală, chiar dacă aceste spectacole nu sunt conectate ca Arrowverse.)

Grupul este destul de rupt în aceste episoade, în ciuda faptului că a supraviețuit celui mai recent calvar. Ei se confruntă cu o viață cu adevărat fără obstacole de șef. Cu toate acestea, fără el, nu știu prea bine ce să facă cu ei înșiși. Apoi, toți, bine toată lumea, dar Rita, ajung să vadă cum este recompensa lor. Cyborg vorbește cu mama sa, Robotman vorbește cu tatăl său. Ei știu că fericirea și pacea îi așteaptă la sfârșit, dar din cauza shenaniganilor de benzi desenate, au fost scoși din recompensele lor dulci într -o fabrică de moarte foarte ciudată.

În cele din urmă, ei scapă, iar Dorothy decide să plece cu detectivii. Astfel, rămânem cu grupul principal al eroilor din sezonul 1, minus șeful. Desigur, ajungem să -l vedem pe Madame Rogue, personajul Michelle Gomez joacă în sezonul 3, dar numai pentru cele mai scurte momente. Știm din marketing că este un călător în timp și, de asemenea, pare să aibă unSet de putere foarte familiară.

Doom Patrol debutează noi episoade joi pe HBOMAX.

Ce ai crezut despre episoadele din premiera din sezonul 3 ale Doom Patrol? Unde crezi că povestea va lua eroii noștri reticenți? Împărtășește -ți gândurile, teoriile și recenziile proprii în comentariile de mai jos.

Imagine de imagine prezentată de Bob Mahoney prin Hbomax